החברה מציעה ריהוט פנים וחוץ ואיבזור ייחודי, עכשויי וברמת איכות גבוהה, למסעדות, בתי ספר, משרדים, בתי מלון, אולמות ארועים ועוד. הריהוט מאופיין בעיצוב טרנדי המשלב נוחות, איכות ויופי יחד עם חשיבה על הסביבה, פרודוקטיביות וחדשנות.

 

קניה חדשנית וחכמה 

הום ראן הוקמה לפני כעשור ומעניקה יחס אישי, קניה חכמה, שרות מקצועי ומוצרים איכותיים ברמה גבוהה ישירות מספקים, הן באמצעות רכישה מהאתר המאפשרת בחירה ממגוון רחב של מוצרים שנבחרו בקפידה והן באמצעות בחירה שלכם מקטלוגים. בנוסף, תוכלו להעביר אלינו בקשות מפורטות למוצרים הדרושים לכם ואנו נדאג לייצר אותם במיוחד עבורכם. 

על כל המוצרים שלנו ניתנת אחריות מהספקים. המוצרים כולם עוברים בקרות איכות קפדניות. פריטי הריהוט מאופיינים באיכות ללא פשרות לצד עיצוב עכשווי, חדשני ומזמין, ברמת גימור ונוחות גבוהה ובמגוון רחב ביותר של חומרים, גוונים וטקסטורות.

אנו מקשרים אתכם ישירות לעולם ומלואו של ריהוט, לאולמות תצוגה של מפעלים רבים המציעים לכם אינספור פריטים. זוהי קניה חדשנית וחכמה ללא מחסנים ואולמות מכירה.

הקנייה החכמה באתר הסחר שלנו היא הגשר לעולם הטכנולוגי החדיש ביותר, המעניק לכם תמורה מלאה וקנייה מעודכנת בצווי האופנה ובטרנדים העכשוויים בתחום הריהוט שהינו בלתי  נפרד מעולם האופנה והעיצוב.

הום ראן מציגה שיטת קניה משתלמת במיוחד:

  • יבוא ריהוט חדשני ואיכותי במחירים אטרקטיביים ביותר.
  • מתן ייעוץ וסטיילינג.
  • ליווי ושירות אישי ומקצועי, ללא פשרות.
  • מגוון רחב מאד במחירי מפעלים.
  • הובלה מדלת לדלת.
  • שירותי התקנה.
  • אחריות. 
  • איתור מוצרים המותאמים במיוחד בהתאם לדרישת הלקוח.

 

כיצד ניתן להצטרף ולהיות חלק מקהל לקוחותינו ? CLICK AND HOMERUN

בחרו את המוצרים בהתאם למפרטים שלהם ולתמונות המוצעות. באפשרותכם גם לבחור מוצרים מתוך קטלוגים של המפעלים. 

במידה ותבחרו מוצרים מהקטלוגים, הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר למתן הבהרות ולביצוע הזמנה.

אנו זמינים לכל בקשה, שאלה או הבהרה.  נשמח אם תצרו עמנו קשר בטל':09-9560663 או במייל: [email protected].

בין לקוחותינו נמנים אדריכלים, מעצבי פנים, בעלי עסקים, קבלנים, מנהלי מוסדות, מנהלי רכש, קניינים ולקוחות פרטיים שהעניקו לעצמם את ההזדמנות: ליהנות מפריטי ריהוט איכותיים מיבוא ומהאפשרות לרכוש מוצרים בהתאמה אישית. 

הלקוחות שלנו חוסכים עלויות כבדות ונהנים מאפשרויות עיצוב גמישות יותר, שליטה ובחירה של חומרים והתאמה מדויקת של העיצוב האופנתי הנדרש. 

אנו מלווים את לקוחותינו החל משלב הייעוץ הראשוני, דרך תכנון מפורט, בחירת המוצרים ובהתאמת מידות, צבעים וחומרים, ועד לאספקת המוצרים בדיוק כפי שהוזמנו - הישר לבית העסק.

הקשר שלנו עם הספקים, בשילוב הניסיון והידע שנצבר עם השנים, מאפשר לנו לחסוך עבורכם ולייבא מבחר של מותגים איכותיים ללא התפשרות על איכות ובמחירים אטרקטיביים ביותר. כל המוצרים עומדים בתקנים אירופאים מחמירים לאבטחת איכות. 

אנו בעלי ניסיון רב בעבודה מול מפעלים בסין, ויאטנם, אינדונזיה, אירופה ורבים נוספים ברחבי העולם. אנו מזמינים גם אתכם לפנות אלינו ומציעים לכם שירות אישי, ניסיון נצבר ואת הביטחון כי תקבלו את הפריטים האיכותיים והמתאימים לכם ביותר, במחיר הטוב ביותר.

לקוחותינו הנאמנים יוכלו לספר על קשר אישי, עמידה בלוחות זמנים, חסכון מוכח, מוצרים איכותיים ושיטת עבודה מהפכנית אך מוכחת כנכונה וכמוצלחת.

 

יעל הדר מייסדת ומנכ"ל

את החברה ייסדה יעל הדר לפני כעשור לאחר ניסיון רב בתחום הסחר, הכולל התנסות אישית רחבה וחשיפה לשווקי העולם בתחום העיצוב. כל זאת לצד הכרות רבת שנים עם המפעלים השונים, בניית רשת של קשרים אישיים והפעלת צוותים מקומיים במיוחד עבור החברה.

יעל הדר, ילידת ישראל התגוררה ולמדה מספר שנים בארה"ב. יעל הנה בוגרת תואר ראשון במימון ומערכות מידע ותואר שני בשיווק מאוניברסיטה בהונג קונג.  במשך יותר מ-11 שנים בהם התגוררה ועבדה בהונג קונג, נחשפה לעולם הריהוט והאקססוריס מקרוב ובעקבות כך, לקוחותיה נהנים  מניסיונה העשיר וקשריה העסקיים כל זאת לצד מחויבותה למצוינות ולשירות קפדני ובלתי מתפשר.  

בראשית דרכה עסקה בעיקר בקנייה חכמה לריהוט הבית ותכולתו, וליוותה את לקוחותיה האדריכלים והמעצבים לרכישות וייבוא של ריהוט לפנים וחוץ הבית, חומרי בנייה, חיפויים, סניטאריה, טקסטיל לבית, תאורה, אביזרים לבריכה, אקססוריס ועוד. 
 

ניסיונה העשיר בתחום, הידע המקצועי , חייה ברחבי העולם, עבודה מול יצרנים וספקים בינלאומיים ובכלל זאת במזרח הרחוק , ההכרות עם התרבויות שונות ונהלי העבודה והקרבה למפעלים ובעלי עסקים בתחום, הובילו אותה באופן טבעי מקניית ריהוט לבית להתרחבות וליסוד חברת סחר הפועלת גם בתחום העסקי.

HOMERUNUP הוקמה בכדי לתת מענה ללקוחותינו ולקהל הרחב, המעוניינים להיחשף לעולם מבחינת עיצוב המשרד, מסעדות, בתי מלון ובתי ספר ולרכוש את המוצרים האיכותיים שיש לעולם להציע לנו, כאן בישראל. 
 

קשרים שוטפים במפעלים אשר נבחרים בקפידה על ידי צוות מיומן ומנוסה, מאפשרים לחברה להציג בפניכם את המפעלים המייצרים עבור מותגים מובילים. 
 

קשרים ענפים עם בעלי עסקים בעולם בתחום, ופתרונות יצירתיים לבעלי עסק המחפשים ריהוט, מאפשרים לנו להציע לכם את הפתרונות האופטימליים למשרדים, בתי ספר, מסעדות, בתי מלון או בתי עסק המלווה בשירות אישי VIP.
 

צוות HOMERUNUP מפקח על העבודה השוטפת במפעלים ובשיתוף עם עובדי החברה בישראל ומחוצה לה, דואג לבקרת איכות ההזמנות, עמידה בלוחות זמנים, שירות וטיפול שוטף יומיומי. 
 

עדכון שוטף על הנעשה בעולם הריהוט ואבזור ועל הטרנדים המובילים, מעניקים לחברה את הערך המוסף של חדשנות, גלובליות ופרקטיות לצד עיצוב מוביל.
 

שאיפה למצוינות, והתרגשות רבה מהמוצרים והתחום, מוסיפים את הזווית האישית. מעורבותה של יעל הדר, המייסדת ומנכ"ל החברה, מעצימים את חווית הרכישה ומקנים חווית קנייה אישית ואחרת ללא פשרה על שירות.